procedura zgłaszania roszczenia
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 14 wrzesień 2016 12:40
- Dyr. J.Wróblewski
Procedura zgłoszenia roszczenia w AXA w prostych krokach:
- Wchodzimy na portal www.bezpieczny.pl
- W prawym górnym rogu lub prawym dolnym klikamy w zakładkę ZGŁOŚ ZDARZENIE a następnie NNW SZKOLNE.
- Wybieramy rodzaj zakresu ochrony ubezpieczeniowej, z którego chcemy zgłosić roszczenie np. uszczerbek na zdrowiu lub inny.
- Jakie dokumenty należy złożyć? To zależy tylko i wyłącznie od zakresu ochrony z którego chcemy zgłosić roszczenie.
- wypełniony wniosek o wypłatę świadczenia.
Uwaga: tylko w przypadku przesyłania dokumentacji szkody drogą elektroniczną, bądź listowną, - kserokopia dokumentacji medycznej z przychodni, szpitala potwierdzająca udzielenie pierwszej pomocy i przebieg leczenia w związku z zaistniałym zdarzeniem, będącym przedmiotem zgłoszonego roszczenia,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość Ubezpieczonego, w przypadku gdy Ubezpieczony jest pełnoletni, lub kserokopia dokumentu przedstawiciela ustawowego Ubezpieczonego, w przypadku gdy Ubezpieczony jest niepełnoletni,
- protokół powypadkowy (sporządzony np. przez Ubezpieczającego) lub protokół policyjny,
- inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia wskazane przez Towarzystwo, zawsze przy konkretnym roszczeniu będą wypisane na wniosku,
- wypełniony wniosek o wypłatę świadczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- Zgłoszenie szkody on-line https://axa.pl/centrum-klienta/wnioski-i-formularze-online/zgloszenie-z-ubezpieczenia-nnw-azs-pttk-szkolnego-bezpiecznypl/
- Zeskanować lub zrobić wyraźne zdjęcie np. telefonem lub aparatem i przesłać drogą elektroniczną na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Przesłać drogą listowną na adres: AXA TUiR S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
UWAGA! Rodzic nie musu potwierdzać w sekretariacie oświadczenia dziecka o ubezpieczeniu jeżeli zapłacił składkę i jest na liście szkolnej.
W przypadku trudności w zgłaszaniu szkody zawsze możesz zwrócić się o pomoc wybierając jeden ze sposobów:
- Infolinia AXA [pn-pt 8-19]: 801 200 200 | (22) 555 00 00*
- Infolinia Bezpieczny.pl [pn-pt 8-16]: (58) 718 92 53*
- SMS o treści "NNW SZKOLNE" na nr 604 441 091*
- Zostaw swój numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej
- Kontakt z Opiekunem placówki: Krzysztof Jeszke kom.515186686