procedura zgłaszania roszczenia

Procedura zgłoszenia roszczenia w AXA w prostych krokach:

  1. Wchodzimy na portal www.bezpieczny.pl
  2. W prawym górnym rogu lub prawym dolnym klikamy w zakładkę ZGŁOŚ ZDARZENIE a następnie NNW SZKOLNE.
  3. Wybieramy rodzaj zakresu ochrony ubezpieczeniowej, z którego chcemy zgłosić roszczenie np. uszczerbek na zdrowiu lub inny.
  4. Jakie dokumenty należy złożyć? To zależy tylko i wyłącznie od zakresu ochrony z którego chcemy zgłosić roszczenie.
    1. wypełniony wniosek o wypłatę świadczenia.
      Uwaga: tylko w przypadku przesyłania dokumentacji szkody drogą elektroniczną, bądź listowną,
    2. kserokopia dokumentacji medycznej z przychodni, szpitala potwierdzająca udzielenie pierwszej pomocy i przebieg leczenia w związku z zaistniałym zdarzeniem, będącym przedmiotem zgłoszonego roszczenia,
    3. kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość Ubezpieczonego, w przypadku gdy Ubezpieczony jest pełnoletni, lub kserokopia dokumentu przedstawiciela ustawowego Ubezpieczonego, w przypadku gdy Ubezpieczony jest niepełnoletni,
    4. protokół powypadkowy (sporządzony np. przez Ubezpieczającego) lub protokół policyjny,
    5. inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia wskazane przez Towarzystwo, zawsze przy konkretnym roszczeniu będą wypisane na wniosku,

Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:

  1. Zgłoszenie szkody on-line https://axa.pl/centrum-klienta/wnioski-i-formularze-online/zgloszenie-z-ubezpieczenia-nnw-azs-pttk-szkolnego-bezpiecznypl/
  2. Zeskanować lub zrobić wyraźne zdjęcie np. telefonem lub aparatem i przesłać drogą elektroniczną na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Przesłać drogą listowną na adres: AXA TUiR S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

UWAGA! Rodzic nie musu potwierdzać  w  sekretariacie oświadczenia dziecka o ubezpieczeniu jeżeli zapłacił składkę i jest na liście szkolnej.

W przypadku trudności w zgłaszaniu szkody zawsze możesz zwrócić się o pomoc wybierając jeden ze sposobów:

  • Infolinia AXA [pn-pt 8-19]: 801 200 200 | (22) 555 00 00*
  • Infolinia Bezpieczny.pl [pn-pt 8-16]: (58) 718 92 53*
  • SMS o treści "NNW SZKOLNE" na nr 604 441 091*
  • Zostaw swój numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej
  • Kontakt z Opiekunem placówki: Krzysztof Jeszke kom.515186686